martes, 3 de mayo de 2016

BIDAIAK

Nik uste dut bidaiak egitea oso inportantea dela(,) zeren gauza asko ikasten duzu eta jendea ezagutzen duzu. Nik eguneroko bizitzan asko ibiltzen naiz zeren eskolara eta entrenatzera joaten naiz, oinez GAINERA. Asteburuetan Gazteizeko txapelketETARA joaten naiz autobusez nire taldearekin. Niri bidaiak prestatzea asko gustatzen zaizkit/ZAIT oso interesgarria delako. Nire gehien gustatzen zaidan gauza herri bat aukeratzea da. Nik/NI bost hilabete lehenago bidaia prestatzen hasten naiz zeren hotelak merkeagoak dago eta gutxiago ordaintzea hobE da. Beti, Valenziara joaten naiz nire familiarekin baina aurten nire lagunekin joango naiz Saloura, jai asko dauZkaT eta. Nire familiarekin joango banintz bidaia aspergarria izango litzateke. Nahiz eta gazteak izan, oso ondo pasatuko gara/DUGU.
Egin genituen gauzak bidaia hau prestatzeko asko IZAN ziren, adibidez informazio asko lortu genituen eta mapa asko erosi genituen. Inportantea den gauza BAT DA gidari bat kontratatzea, zeren kalE guztiak EZAGUTZEN DITUZTE. Guk/GU askoTAN galtzen dugu/GARA oporretan eta gidari hau/HONEK lagunduko digu. Ni galtzen naizenean jendeari galdetZEN dioT non nagoen. Galtzen direnean turistei laguntzen dieT zeren oso atSegina naizEN.

No hay comentarios:

Publicar un comentario