martes, 3 de mayo de 2016

R21

Kaixo lagun,
  Ni R21 naiz eta hamasei urte ditut. Iruñean jaio nintzen 2000ko uztailaren 12an. Antsoainen bizi naiz nire gurasoekin eta nire ahizparekin. Irubiden ikasten dut DBHko 4.mailan. Nahiz eta hiru urtetik euskara ikasi, nire euskarako maila ez da oso ona, edozein kasutan iaz A2 lortu nuen eta aurten B1 eskuratzeko asmoa dut.
Kirolak egitea asko gustatzen zait, baina traketsa naiz. Futbolean jokatzen dut eta nire taldea ono da. Partida asko irabazten ditut talde ona daukagu eta. Gainera, Irubideko orkestran jotzen dut zeren musika maite dut. Niri gehien gustatzen zaidan musika taldea, Venndetta da. Gutxien gustatzen zaidan musika, klasikoa da.
Irubidera joatea ez zait gustatzen, zeren ikastea ez zait gustatzen. Niri gehien gustatzen zaizkidan ikasketak, Biologia eta Gorputz Heziketa dira eta gutxien gustatzen zaidan gauza matematika da, oso zaila delako. INEF ikasteko asmoa dut, zeren oso interesgarria da. Zer gradu ikasteko asmoa duzu?
Euskaraz hitz egin nahi dut. Galdera batzuk egin nahi ditut:
-Eguneroko bizitzan asko iblizen zara?
-Oporretan nora joaten zara eta nola?
-Zer nahiago duzu, mendia ala hondartza?
Zure erantzunaren zain.
Agur

No hay comentarios:

Publicar un comentario