martes, 3 de mayo de 2016

HIRIA ALA HERRIA?

Orain herri bat bizi naiz, Antsoain du izena. Antsoain Txantrea baino berriagoa da baina Txantrean Antsoainen baino jende gehiago bizi dira. Nire Antsoainen etxea erdian dago, billabesako parada ondoan dago. Nire familiarekin bizi naiz hor. Nik uste dut nire etxeari solairu gehiago falta dela eta txakur bat nahi dut! Nire amari ez zaizkio gustatzen adeitasun asko behar da eta.
Nire aita herri batean bizi zen txikitan baina orain hiria nahiago du zeren lana aurkitzeko aukera ugariak daude. Nik uste dut garrantsitsua dela naturekin harreman zuzena izatea, hala ere gurasoak etxe bat erosiko du nire aitonako herrian. Herriko bizitza oso lasaia da, ez da arriskutsua kalean egotea zeren oso txikiak dira.
Zaharra izango banintz, hirian biziko nintzateke, hirian jende edo toki desberdinak ezagutzeko aukera gehiago dituzu eta bidaiatzea asko gustatzen zait.
Oporretan hondartzara joaten naiz eta herrian joaten naiz ere. Hondartza nahiago dut eguraldi hobea egiten du eta. Hala ere, hondartza alderdi txarrak dauka, adibidez jende asko pasatzen du oporretan hondartzan eta herria oso lasaia da. Baina dudarik gabe, hondartza nahiago dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario