jueves, 12 de mayo de 2016

parisen zaude

Kaixo ama:
Lehenengo aldia da gutuna idazten dudala nire mugikorra apurtu dut eta ez dABIL. Bihar berri bat erosiko dut, ParisEn merkeagoak dira eta. Oso ondo pasatzen ari naiz lagun asko ezagutu dITudalako. Nire etxea, Eiffel dorrETIK hurbil dago eta argazki asko egiten dITut egunero. Ikusten baduzu hunkituko ZARA. Jendea oso ona da nirekin eta Iruñera joango dira San FerminAK ikustera. Nahiz eta jendeaK desberdinak GARELA ESAN, HAIEK bezalakoak gara, ikusiko duzu. Asko gustatzen zait leku hau oso handia delako eta denda asko dauzka eta. Diru asko eduki ez arren, guztia gastatuko dut. Egunero bi eraikin bisitatzen ditugu eta gauza asko ikasten ari naiz, hala eta guztiz ere frantsesA oso zaila da baina pixka bat ikasten ari naiz. Modu berean haiek ez dakite gaztelaniaz, zailagoa da eta. Bihar Louvre museoa IKUSTERA joango gara. Monalisa ikusiko dugu eta pintore ospetsu BAT ezagutuko dugu, irrikaz nago. Bi aste barru Iruñera joateko asmoa dut. Paris Iruña baino politagoa eta handiagoa da. Primeran pasatzen ari naiz eta janaria oso gozoa da baina zutaz oroitzen naiz zeren zure janaria hobea da.
Nahi duzu opari bat emateA? Zer moduz zure oporretAN?
Opari bat nahi baduzu, erantzun mesedez.
Muxu handi bat zuretzat.
Jael

No hay comentarios:

Publicar un comentario