jueves, 12 de mayo de 2016

eskrima

Jaun hori:
Zure iragarkia interesgarria da eta eskrimako kanpaldi joateko asmoa dut. Atzo ikusi nuen egunkarian behar dituzuen jendea 16 urte baino gehiago dira. Dago arazorik 15 urte badaukat? Eskrima egin nuen 7 urte nituenean baina ez zitazaion gustatu. Hala eta guztiz ere, orain asko gustatzen zait eta praktikatzeko asmoa dut. Nahiz eta eskrima famatua ez izan oso gogorra da baina ez dut inporta, oso dibertigarria delako. Nire amak esan dit barnetegia oso hurrun dagoela baina ni ez nago ados. Zure eskrimako klaseak joan nahiko nuke nire ahizparekin, baina hark 14 urte ditut eta ez utziko diozu. Galdera batzuk egin nahi ditut: Nora joan behar dut nire izena ematera? Zenbat euro balio du? Garrantsitsua da merkea izatea zeren ez daukat diru askorik. Zer materiala behar dut? Gauza asko dauzkat eta nahiko nuke gauza horiek erabiltzea.
Zure erantzunaren zain.
Agur, eskerrik asko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario