jueves, 12 de mayo de 2016

zerbitzariak behar ditugu

Jaun agurgarria:
Jael Arza naiz eta 18 urte ditut. Iruñekoa naiz. Irakurri dut egunkarian zerbitzariak behar dituzuela zure tabernan lana egiteko, horregatik zure tabernan lan egiteko asmoa dut. Nahiz eta gaztea izan, esperientzia asko daukat zeren lan egin nuen nire osabaren jatetxeaN. Jakin ezazu nire osabaK 2 michelin Izar dauzkAla, hori dela eta zure tabernan lan egiten badut, hark lagunduko digu. Hark esan dit irrikaz dagoela. Galdera batzuk egin nahi ditut. ZeIN da tabernako ordutegia? eta zenbat diru irabaziko dut? Aurten unibertsitatera joango naiz eta nire ordutegia aukeratuko banu lanera joango nintzateke. BeharREZkoa da euskAra JAkitea? Nire maila B1EKOA da. Euskara irakatsi zidanen irakaslea oso ona zen eta hari esker pixka bat euskara badakit. Maila(INFORMAZIO) GEHIAGO behar bada, deitu 890987678RA.
Zure erantzunaren zain.
Agur Jael.

No hay comentarios:

Publicar un comentario